OFERTY W Dam prace/ Erotyka

szukam kolezanki do wspolpracy od zaraz, -Londyn

 Potrzebujesz pieniedzy? nie masz pomyslu? a moze nie masz gdzie mieszkac? zapewnie Ci bardzo dobre zarobki, mozliwosc zamieszkania i pomoge na starcie. Bardzo dyskretnie i koleżensko. Szczegóły przez telefon . Pisz ja oddzwonię  

[szczegóły]

Praca ????, -Londyn

Witam szukam pełnoletnich kobiet w rożnym wieku do pracy w Londynie (Wielka Brytania)  Z mojej strony oferuje :  Bezpieczeństwo i pełna dyskrecje  Lokal gdzie każda dziewczyna ma swój pokój  Miła atmosfera  Ogłoszenie na stronach internetowych  Wysokie zarobki  Napiwki extra dla Ciebie  Telefonistkę  Dziewczyny nie ponoszą żadnych kosztów związanych z pobytem    Odbiór z lotniska 

[szczegóły]

POTRZENUJESZ KASY DZWON !, -Londyn

 __________§§_______§§§§§§§§__§§§_____________ __________§§§______§§§§______§§§____________  _§§________§§§_____§§§§______§§§______§§____ §§§§_______§§§_____§§§§§§§___§§§____§§§§____  §§§§________§§§____§§§§§§&...

[szczegóły]

Korzystne warunki , -Londyn

  Hej ! Pilnie poszukiwana dziewczyna (max dwie) Do wspolpracy na spokojnym, czystym, duzym flacie w dobrej lokalizacji ! Potrzebne tylko Ambitne, pewne siebie, zadbane dziewczyny nasatwione na zarabianie naprawde duzych pieniedzy. PONADTO : * BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY * ELASTYCZNE GODZINY * DARMOWE AKCESORIA DO PRACY *SESJA ZDJECIOWA * W RAZIE POTRZEBY DARMOWE ZAMIESZKANIE * UCZCIWY PODZIAL - ZADNYCH UKRYTYCH KOSZTOW * MAX 3 DZIEWCZYNY NA MIESZKANIU * PROFESJONALNA REKLAMA PRZYCIAGAJACA DUZA RZESZE KLIENTOW * RZETELNA, DOSWIADCZONA RECEPCJA...

[szczegóły]

Praca dla recepcjonistki *cos zupelnie nowego*, -Londyn

 Witaj,   Jesli jestes zadbana, repezentacyjna, punktualna osoba to Ciebie wlasnie szukam.    Otwieram nowe 'inne od wszystkich' miejsce w centrum Londynu i potrzebuje pomocy w jego prowadzeniu.    Praca w super lokalizacji, wyplata codziennie po pracy, spokojne miejsce, mozliwosc rozpoczecia pracy w przyszlym tygodniu.     Prosze o kontakt na maila    Ala

[szczegóły]

Szukam fajnej kolezanki do wspolpracy, -Londyn

 Hey, szukam fajnej, normalnej dziewczyny do wspolpracy, oferuje wlasny pokoj, bezpieczenstwo, dyskrecje, pomoc i wsparcie, jesli chcesz szybko zarobic duze pieniadze w milej, bezpiecznej atmosferze, moge Ci to zagwarantowac. mninimalnie 300 funow dziennie dla Ciebie, pracujesz kiedy chcesz, moga to byc tylko wieczory lub weekendy. Jestem normalna dziewczyna i takiej tez szukam, zadzwon lub napisz to porozmawiamy. Pozdrawiam. Lena

[szczegóły]

Praca EscortGirl Manchester!!! Bardzo dobre warunki!!!, Manchester

PRACA OD ZARAZ !!! Zapraszam do współpracy wszystkie atrakcyjne kobiety 18-35 lat. Praca w prywatnym apartamencie w centrum Manchesteru. Doświadczenie nie jest wymagane.   Nie bede obiecywała jak inni ile zarobisz w tygodniu, ponieważ Twój zarobek zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.    Zapewniam: zamieszkanie w apartamencie  napiwki i extra tylko dla Ciebie dyskrecja i bezpieczeństwo  komfortowe warunki pracy darmowy internet  pomoc na starcie odbiór z lotniska ws...

[szczegóły]

Praca dla Pań, Cardiff

 Czesc, mam na imie Karolina. Pracowalam w zawodzie, i wiem czego oczekujesz. Traktuje dziewczyny tak, jak sama chcialam byc traktowana.  Z szacunkiem i na wesolo. Mozesz sie ze mna zawsze dogadac:) Jesli szukasz normalnych ludzi, chcesz po prostu zarabiac kase bez stresu- to wlasnie znalazlas. Mam dyskretne mieszkanko w dobrej okolicy. Bardzo dobre zarobki od 100-150 za godz. oraz wszystkie napiwki i extrasy dla Ciebie. Godziny pracy jak i dni wybierasz sobie sama. Jeśli jesteś zainteresowana prosze o kontakt telefoniczny lub na maila :)

[szczegóły]

CHCESZ BYC DOCENIONA?, -Londyn

 U mnie poczujesz fajna atmosfere i mozesz zarobic dobre pieniazki w bez stresowej atmosferze. Flat jest w pelni wyposazony w niezbedne rzeczy jesli chciala bys z zamieszkaniem badz na dojazdy. Jedno jest pewne Twoje roliczenia beda sadysfakcjanujace. Zapraszam również Panie które chciały by dopiero zacząć swoją przygodę. Jestem osoba wyrozumiala i elokwentna. Jestem w stanie rozmawiac z Toba na wszystkich plaszczyznach. Udziele Ci bezstronnych rad i pomoge w kazdej zyciowej sytuacji. Zadzwon porozmawiajmy. Praca znajduje sie na Harrow

[szczegóły]

1 2 3 4 5 NastępnyOstatni

powrót

Znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.